onsdag den 28. november 2012

Tung uge

Hm - den er lidt tung og ikke nem at navigere i. Denne uge. For mange ting, der generer sådan rent arbejdsmæssigt. Nu er vi heldigvis snart halvgående. Jeg er det allerede, for jeg har fri på fredag.

Weekenden glæder jeg mig til gengæld meget til. Turen går til det jyske til jule-tamtam hos familien. Og mon ikke også der bliver tid til at besøge en veninde eller to. Det håber jeg.

Og med weekendens komme er også den længste måned i året mørke november (det føles sådan) slut, og glade december med lys og masser af hygge ligger foran os.

Hvor er vi egentlig heldige...

2 kommentarer:

  1. I sådan en uge må du sørge for at skabe dig nogle små glæder- hver eneste dag.
    Og holde fast i din Fredags fridag !
    Det bliver godt at køre over bælterne og komme "hjem" og bare være med dem du holder af.
    Mange knus og tanker .)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Miri. Du har helt ret. Kh D.

      Slet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...