torsdag den 22. november 2012

Reklamer

Jeg synes efterhånden, at der er reklamer overalt. På facebook 'liker' eller deler vennerne alt muligt for at få en mikromillionte chance for at vinde et stykke tøj, noget porcelæn eller andet forbrugsgode. Så er facebook ikke hyggelig at komme i. Det bliver så upersonligt.

Også i blogverdenen er der nogle, der holder reklamefanen højt - mere eller mindre skjult. Her kan man heldigvis fravælge, hvis man bliver træt af det.

En gang for lang tid siden var jeg til et foredrag om Slow Living, og en af de oplysninger, som jeg bed mærke i dengang, var at i 80'erne fik man sådan cirka 650 reklameinput hver dag. I dag får man over 3.000. Ikke noget at sige til at man kan blive træt i hovedet! Og har så mange ubearbejdede informationer. I dag er der virkelig kamp derude om de ledige øjeblikke i vores liv.

Nå, reklamer er jo nok kommet for at blive. Det bliver bare aldrig på min blog. Og så dog! Om lidt skal jeg afsted til krea-aften hos denne blogger. Og vores kreaklub vil jeg gerne reklamere for. Så skulle du bo i nærheden af Ballerup og have lyst til at være med i dette kreative univers, hvor vi også bruger en stor del af tiden på at snakke og spise kage, så giv endelig lyd.

Go' aften derude.

2 kommentarer:

  1. 3000 input !! Der er ikke noget at sige til at jeg nogengange er helt træt i hovedet og trænger til at gå i en uendelig svensk skov :)

    SvarSlet
  2. Det var dog vildt, jeg prøver virkelig at undgå reklamer, men det er nærmest umuligt. Jeg vil også gerne reklamere for KREA-Klubben, synes nemlig vi har det superhyggeligt, og der er helt sikkert plads til flere kreative mennesker :)

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...