torsdag den 18. oktober 2012

Her kommer mutter med kost og spand

Jeg har sjusket meget længe, har jeg - med den rengøring. Sprunget over hvor gærdet er lavest. Overspringshandlingerne har stået i kø. Det er bare meget sjovere at strikke og lave mad end at gøre rent og vaske gulv.

Men i morgen skal det være! Ugens fridag er hermed konverteret til en rengøringsdag.

Og egentlig skulle jeg tage og servere en tudekiks for mig selv, skulle jeg. For pokker da - jeg bor i en to-værelses lejlighed. Hvor lang tid kan det tage at få styr på den. Jeg satser på en formiddags tid alt inklusive (oprydning tager jo også tid!!!), og så er der hele eftermiddagen og aftenen til alt det, jeg hygger mig med.

Og når rengøringen er overstået, så elsker jeg at være i min lille lejlighed.

Godt at jeg ikke også skal klare naboens noget større lejlighed.....

2 kommentarer:

  1. Ups, der rørte min dårlige samvittighed lige på sig. Her er der nemlig også lavet elegante hop over gærdet - måske skulle man lade sig smitte af din beslutsomhed :)
    God aften til dig :)

    SvarSlet
  2. Smid lige en tudekiks til mig ! Jeg mærker min dårlige samvittighed...
    Vi ses i morgen :)

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...