tirsdag den 25. september 2012

Så slå da det bræt ned, mand!

Jeg arbejder på en arbejdsplads med overvægt af mænd - og i det område, hvor jeg har kontor, har vi unisex-toiletter. Det i sig selv synes jeg er helt OK. Formålet med dem er jo det samme for os alle.

Men en ting, som jeg åbenbart skal lære, er at kigge ned på toilettet, inden jeg sætter mig. For at se om brættet er slået ned. For det er det alt for ofte ikke! Kender I ikke den fornemmelse at sætte sig, og ikke nok med at der er lidt for langt ned, nej det er også koldt og klamt!

Så derfor: slå da det bræt ned, mand! Sådan skal min opfordring lyde - med et blink med øjet ;-)

Den sjældent mundlamme nabos kommentar til mig: Vi glemmer da ikke at slå brættet ned. Det er jer, der glemmer at slå det op!

4 kommentarer:

  1. Vi har også unisex-toiletter, og din nabos kommentar om at vi kvinder ligeså godt kan slå brættet ned, rammer meget godt, BORTSET FRA AT DER ALTID LIGGER URIN PÅ KANTEN FORDI DE KÆRE MÆND IKKE KAN RAMME, og når brættet er slået ned, kan man som kvinde bedre lade som om man ikke ved det. Derfor synes jeg, at de toiletbrætter skal ned :)

    SvarSlet
  2. Ha ha- den evige "kamp" mellem mænd og kvinder :)

    SvarSlet
  3. Helle, det med urin steder, hvor det ikke hører til, er så ulækkert, og jeg overvejede at nævne det også, men undlod det. Men du har helt ret....

    Miri, ja det bliver vi nok aldrig enige om :-)

    SvarSlet
  4. Vi deler også toiletter. Det er som sådan ikke noget problem. Men jeg har et mindre irritationsmoment - det er en skole, og vi som personale har ret til et toilet, ungerne ikke har adgang til. Det betyder det skal være låst....

    Jeg kan til stadighed undre mig over, at det som regel er rengøringspersonalet, der ikke låser efter sig... de burde om nogen vide, hvor meget en flok børn kan svine et toilet... :)

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...