tirsdag den 22. november 2011

Ny yndlingsbutik

Jeg tror, at jeg er ved at få en ny yndlingsbutik. Den ligger i Ballerup - og den sælger garn. Jeg var godt ærgerlig i går, da en af de søde indehavere ringede og hørte, om jeg kunne komme til strikkecafé samme aften. Jeg var nemlig på venteliste. I mellemtiden havde jeg lovet mig væk som barnepasser for aften-arbejdsramt veninde, så jeg måtte desværre takke nej. Men sikken en service. Og heldigvis er jeg tilmeldt næste gang - og dér kommer jeg.

Den skønne butik har også en blog. Lige her: http://www.foxogjane.dk/

Og skulle du have lyst til at være med i lodtrækning om lækre strikkepinde og garn, så gå endelig ind og kig og smid et lod eller to - eller tre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...