lørdag den 22. oktober 2011

Samme dag næste år

Jeg stortudede, da jeg læste bogen. Og det samme gjorde jeg så også, da jeg så filmen tidligere idag. Dejlig film - som kan anbefales. Forstår ikke de dårlige anmeldelser. Synes faktisk at Lone Scherfig på en god måde formidler bogens opbygning og løser problematikken omkring det at springe fra den samme dag det ene år efter det andet. Det er ikke helt nemt. Men det hænger sammen og rører dybt ind i hjertet. Så tårerne kom. Godt det er mørkt i biografen. Værre er det, når filmen er slut, og lysene tændes.....

Men det hele skal jo ikke være så trist, og dagens gode grin fik jeg på vej i biografen sammen med veninden. I radioen var der et program om bryster, der ikke var ens i størrelsen. En havde fået en operation, fordi det ene af hendes bryster var en størrelse større end det andet. Om hun fik det ene bryst gjort mindre, eller det andet gjort større, fandt jeg aldrig ud af. For min venindes kommentar var: Jeg ville aldrig blive opereret for sådan noget, selvom mine bryster nu heller ikke er lige lange. Og så var det, at jeg knækkede sammen af grin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...