mandag den 17. oktober 2011

Mens jeg venter...

...på, at det skal blive den 24. oktober, lytter jeg til hans 'gamle' musik, der bare aldrig bliver for gammel. Han har fulgt mig siden teenage-årene. Jeg var ikke meget mere end 15 år første gang jeg drog afsted med toget fra Nordjylland til storbyen København sammen med en veninde for at gå til koncert. Og den koncert er blevet til rigtig mange gennem årene. Små intime koncerter, stort anlagte koncerter, musicals hvor sang og musik var skrevet af ham, Bertolt Brecht fortolkninger osv . Alle hver på deres måde en skøn oplevelse. Jeg har masser af minder forbundet med Du er ikke alene, Romeo, Stille før storm, Rose og mange, mange andre.

Ja, nogen har nok gættet, at det er Sebastians nye album 'Øjeblikkets Mester', der udkommer den dag. Og jeg skal helt sikkert have det. Glæder mig til nye solosange fra denne fantastiske musik-mager. Det er første gang siden 'Miraklernes Tid' i 1990. Så det er da på tide. Jeg glæder mig. Synes jeg kender ham, selvom det gør jeg jo slet ikke. Han er bare en del af mit liv.

1 kommentar:

  1. 1990 ! Ja, så har han godt nok ladet dig vente længe !
    Dejligt, at holde så meget af en musiker og hans musik.
    Et lydspor til dit liv.
    Og tak for i Torsdags- det var så hyggeligt :-)

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...