torsdag den 6. oktober 2011

Glæder mig til gode læseoplevelser

Det skal nok blive et godt vinterhalvår sådan læsemæssigt set.

Jeg er så heldig at bo i en kommune, hvor biblioteket bruger ressourser på at oprette læseklubber, og jeg er blevet medlem af hele to klubber denne vinter, nemlig DRs romanlæseklub og en krimilæseklub. Romanlæseklubben er en genganger, tror jeg har været med 4 gange før, hvorimod krimilæseklubben er ny for mig. Og jeg glæder mig. Intet er bedre end en god bog. Den slår også en god film - og det siger meget for mig, der filmmæssigt er miljøskadet efter 10 år i branchen.

Så om lidt skal jeg igang med at læse ASKEPOT af Kristina Ohlsson og SORG OG CAMPING af Lone Hørslev. Om jeg glæder mig? Ja, det gør jeg. Så efterårsvejret gør egentlig ikke noget. Det er nemlig rigtig læsevejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...