lørdag den 30. juli 2011

Fede røde lynlåse

Aldrig har jeg da ejet noget lignende! Men de stod og kaldte på os - veninden og jeg - da vi forleden dag var på osetur i en lille tøjbutik i Gentofte.

Helt oppe på øverste hylde stod de, for hvem køber støvler på en varm sommerdag. Ja, det gjorde vi så, for de havde kun et par tilbage i de to størrelser, som vi kunne passe. Så det var nu eller aldrig.

Selvfølgelig var de ikke på udsalg! Men fede det er de, så nu kan jeg gå og glæde mig til at det bliver efterår og de kan komme i brug. Nu har jeg 'veninde-støvler' - vi blev enige om, at det ikke var noget problem. Og hvem skulle i øvrigt også have ladet være med at købe dem?

2 kommentarer:

  1. Nogen ting råber altså på at blive købt :-)

    SvarSlet
  2. De er dæleme fede Dårde! :-)
    Kunne også godt se dem for mig i sorte, med lilla eller pink lynlås! ;-)

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...