torsdag den 30. juni 2011

Farligt?

Vi kan vel alle blive enige om, at det kan være tidsslugende at læse blogs. Men også interessant, lærerigt og inspirerende. Men at gå fra at læse blogs til selv at oprette en blog føles en smule farligt, men også spændende. Og - er jeg overbevist om - endnu mere tidsslugende end at læse og følge med i blogs.

Men nu er det gjort, og jeg kan heldigvis selv bestemme hvor meget eller hvor lidt den skal udvikle sig. Ingen vil bebrejde mig noget, hvis dette rent faktisk bliver det eneste indlæg jeg laver - og for øvrigt har jeg jo ingen læsere! Andet end mig selv - sagde hunden.

Men apropos tid så er det faktisk nu, at jeg har tiden til at prøve at forme min blog og finde ud af om en sådan tingest så også kan bruges som en ventil eller en ventilator, når der er brug for det. Er nemlig så "heldig" at være arbejdsfri - og med løn udbetalt, dvs. ingen a-kasse-forpligtelser eller det der ligner. Selvfølgelig på en trist baggrund, fordi firmaet jeg var/er ansat i, er lukket ned, og ja, indimellem kan jeg da godt blive ramt af panik og angst for, at når jeg på et tidspunkt begynder at søge job, så er der nok ingen, der kan bruge mig! Men det undertrykker jeg hårdnakket, har lovet mig selv at nyde mindst 6 måneders frihed. Så har jeg 4 måneder til at skaffe mig selv et job, inden jeg bliver reelt arbejdsløs.

Men summasumarum: Jeg har afgjort med mig selv, at det ikke er farligt at lave en blog. Hvad er det værste, der kan ske? Ja, nemlig at der ingenting sker. Og det er da egentlig ikke så slemt.

3 kommentarer:

  1. Hej Dårde.
    Tak for i dag!
    Sidder her i s-toget på vej hjem fra Miri, og kunne ikke nære mig. Måtte lige tjekke din blog ud og byde dig velkommen i blogland. Glæder mig til at følge med her, og er spændt på hvad du viser frem ;-)


    Knus Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Tusind tak for din hilsen. Du vil for altid være helt specielt for mig, fordi du blev min allerførste faste læser :-) Så må jeg jo også igang med rent faktisk at skrive noget. Uha - det forpligter... Men fantastisk at du kunne finde mig. Helt ærligt så havde jeg lige nu faktisk selv problemer med at finde min egen blog!!!! Og tak for en hyggelig aften hos Miri. Vi ses om en god måneds tid igen 'in real life' og indtil da i denne virtuelle verden. Og kunne der da for pokker så snart blive noget godt sommervejr. Kh Dorthe

    SvarSlet
  3. Det var så lidt Dorthe.
    Hyggeligt at du er begyndt, at skrive lidt mere her :-)
    Det var nemt at finde dig! Jeg googlede bare navnet på bloggen. Nu skal de andre også bare finde dig ;-)
    Det sommervejr må godt snart indfinde sig, for ellers bliver det en rimelig lang vinter. Og det synes jeg allerede vi havde sidste år...

    Glæder mig til at se dig igen hos Miri til kreahygge.

    Hav en fortsat god sommer.

    KH Karina

    SvarSlet

Hyggeligt med en kommentar - tak for den...